wtorek, 12 stycznia 2010

Dragon Age Początek

Opis każdego początku Dragon Age Początek



Dragon Age to najlepsze dzieło BioWar i w tym roku będzie HITEM mimo swej ceny 100zł+. Grę zaczynamy jako rasa: elf, krasnolud lub człowiek profesja: łotrzyk, wojownik lub mag (krasnolud nie może być magiem) pochodzenie (każde pochodzenie ma inny początek):


człowiek wojownik, łotrzyk:
Człowiek Szlachcic- zaczynamy w swoim zamku i pierwsza misja główna to iść do kucharki, nasze zadanie tam to zabić szczury i dostaniemy tam własnego ogara mabari. Potem zostaniemy zdradzeni przez fałszywego sojusznika naszej rodziny. Musimy stawić czoła jego ludziom i uciec z zamku wraz z matką. Przy wyjściu zastaniemy naszego ojca rannego i Duncana który zaoferuje nam  przyłączenie się do Szarej Straży. Nawet jeśli odmówimy i tak tam dojdziemy ale nasza matka czy odmówimy czy się zgodzimy zostanie przy naszym ojcu gdzie wraz z nim zostanie zgładzona.(Mamy brata, który przeżyje)

człowiek, elf mag:

magin
- zaczniemy w pustce, gdzie musimy odbyć Katorgę czyli dokładniej zgładzić demona lecz na początku spotkamy Mysz, która będzie nam towarzyszyć. Kolejny duch da nam broń, jeśli go pokonamy, a kolejny nauczy Mysz zmiane w niedźwiedzia (jeźli odpowiemy mu na pytania lub go pokaonamy i powiemy UCZ MYSZ) i będziemy musieli zabić demona lecz, gdy to zrobimy trzeba odmówić  myszy powrotu do świata bo jest demonem. Gdy się obudzimy nasz kolega porozmawia znami (nie mysz) że pierwszy zaklinacz nas woła. Gdy pójdziemy do niego powie nam  o Duncanie i o Szarej Straży. Odmówimy mu dołączenia się to będziemy musieli zaprowadzić Duncana do pokoju. Gdy to zrobimy nasz kolega powiadomi nas o jego miłości (niedozwolonej) i o różdżce ognia. Zdobędziemy ją robiąc misje, aby pozbyć się pająków od Starszej Zaklinaczki. Później zejdziemy do podziemia, aby zniszczyć fiolke krwi dzięki, której można namierzyć maga. Gdy ją zniszczymy i wyjdziemy dowiemy się, że nasz "kolega" jest magiem krwi. Dołączymy już do Szarej Straży.

elf wojownik, łotrzyk:

dalijski elf  - tu nie wiem jak bo nie grałem.

elf uliczny - zaczniemy w Obcowisku elfów w Denerim i mamy ślub, lecz będą tam ludzie którzy po rozmowie pójdą sobie a Duncan weźmie nas do Straży.

krasnolud wojownik, łotrzyk:
krasnoludzki szlachcic - zaczynamy w pałacu i idziemy na próby (to nie konieczne) za to jest hełm, ale zbędny (o tym dalej) potem rozmawiamy w pałacu z naszym ojcem królem (możemy iść do osó z wykrzytnikami i z jedną się bić. Później idziemy do Głębokich Ścierzek gdzie mamy znaleść zwiadowce, krasnoludzkiego szlachcica i tarczę rodu. Znajdziecie to ponieważ każde złe przejście jest zablokowane. Gdy jesteśmy już u stóp domu gdzie jest tarcza zaatakują nas najemnicy. Zabijamy ich i potwierdzimy to co powiedział nam brat, że kolejny brat to zdrajca. Gdy wejdziemy do budynku do, którego da się tam wejść, będzie sarkofag i musimy ustawić naszych w odpowiednie miejsca. Rozpoznacie je ponieważ gdy przechylicie mape zobaczycie je jakby były zaznaczone. Są trzy i gdy na nie staniemy, naszą postacią klikamy na sarkofag i klikamy aby włożyć sygnet. Będzie tarcza. Gdy wyjdziemy napadną nas Mroczne Pomioty. (Jeśli macie bełt do balisty to dobrze) ładujecie baliste i strzelacie. Idziecie przez zniszczoną ścianę i spotkacie zdrajce (brata). Zasugeruje nam, że wysłaliśmy na niego żołnierzy i, że my jesteśmy zdrajcami. Zabijamy go i będzie nasz ojciec i nasz brat, który ostrzegł nas, że nasz brat nas zdradzi. Ojciec zapyta nas jak było, nam nie uwierzy, naszemu przyjacielowi nie uwierzy, lecz szlachcicowi i zwiadowcy uwierzy.ONI POWIEDZĄ, ŻE MY JESTEŚMY ZDRAJCĄ. Po tym wtrącą nas do lochu i zabiorą wszystko (dlatego hełm jest zbędny). Musimy iść na głębokie ścierzki i mamy tam zabić. Dostaniemy słaby miecz i tarczę. Lecz tam w Ścierzkach jest Duncan i jeśli dojdziemy do niego zostaniemy Szarym Strażnikiem.

plejbejusz - zaczynamy jako ulicznik bez kasty. Mamy robić zadania dla przedstawiciela zła. Pierwsze zadanie jest o rudzie lyrium. Mamy zadbać o to aby złdziej, któy okradł szefa oddał lyrium. Jeśli go nie zabijemy szef się dowie ponieważ jego szpieg (krewny) naskarży mu, że nie zabiliśmy złodzieja. Mamy potem możiwość oddania 2 lyrium sprzedania 1 lub 2 (30 za sztuke lecz nasz kompan bierze połowę.)
Kolejne zadanie to wlać narkotyk do napoju mistrza prób aby nasz szef wygrał to co obstawił. Lecz i tak nie ma szans ponieważ ten na kogo szef obstawił UPIŁ SIĘ. Musimy walczyć za niego w jego pancerzu. Pod koniec okarze się, że my to my, a on to on i będziemy w więzieniu w kryjówce szefa. Trzeba będzie go zabić za to i dlatego, że to jedyne wyjście z tego. Na wolności Duncan weźmie nas do Straży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz